مهربانی

ساخت وبلاگ

معرفی انیمیشن کوتاه The Legend of the Crabe Phare

  • معرفی انیمیشن کوتاه The Legend of the Crabe Phare

    انیمیشن کوتاه The Legend of the Crabe Phare با استعاره‌ای زیبا و هوشمندانه، سرنوشت ناخوشایند رابطه‌ی پیچیده‌ی انسان و طبیعت را به تصویر می‌کشد. با معرفی این انیمیشن با ما همراه باشید.

    دانشکده‌ی انیمیشن سازی Supinfocom، که دو شعبه واقع در فرانسه و هند دارد، یکی از برجسته‌ترین آموزشکده‌های طراحی گرافیک با کامپیوتر در جهان است. این آموزشکده‌ی با سابقه که سی سال قدمت دارد، به واسطه‌ی آثار کوتاه و بلند موفقی که توسط فارغ التحصیلان و یا دانش آموزانش به یکی از نامی‌ترین آموزشگاه‌ها در حوزه‌ی انیمیشن مبدل شده و حتی در سال ۲۰۰۷ توانست از سوی مجله‌ی آمریکای 3D World، عنوان بهترین مدرسه‌ی انیمیشن سازی جهان را کسب کند. انیمیشن کوتاه The Legend of the Crab Phare (افسانه‌ی خرچنگ-فانوس) یکی از موفق‌ترین آثار ساخته شده توسط دانش آموختگان این آموزشکده است. «افسانه‌ی خرچنگ فانوس» که در طی پروسه‌‌‌ای هشت ماهه به دست تیم کارگردانی پنج نفره‌ی گائتان برد، بنجامین لبورگیوس، الکساندر ویوکس، منگینج یانگ و کلیر واندرمیرش که همگی از دانشجویان سال چهارم Supinfocom بودند به عنوان پروژه‌ی فارغ التحصیلی تولید و نهایتا در سال ۲۰۱۶ رسما منتشر شد، توانست در جشنواره‌های معتبر بین المللی مختلفی از جمله SIGGARPH که یکی از مهم‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های مربوط به طراحی گرافیک کامپیوتری است، خوش بدرخشد و جوایز متعددی را دریافت کند.

    the legend of the crabe phare

    مفهوم اصلی نهفته در داستان این انیمیشن تلخ اما واقعیتی غیرقابل انکار است

    هیولای خبیثی در زیر دریاهای خروشان ماوا دارد و در شب‌های طوفانی با غرق کردن قایق‌ها و کشتی‌های گذری، دریانوردان بی شماری را به کام مرگ می‌کشد. این افسانه‌ای است که سینه به سینه در بین دریانوردان نقل می‌شود اما حقیقت چیز دیگری است. این موجود غول پیکر نه یک هیولا بلکه خرچنگی عظیمه الجثه و آرام است که به جمع آوری قایق‌ها و کشتی‌های مختلف علاقه دارد و برای خود کلکسیونی زیبا در زیر دریا دست و پا کرده است. روزها می‌گذرند و خرچنگ روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و پا به بزرگسالی می‌گذارد،‌ اما قرار نیست که زندگی آرام او برای همیشه اینگونه بی تلاطم باقی بماند. روزی چند انسان فانوس روی سر خرچنگ غول پیکر را که از آب بیرون زده پیدا و شروع به ساخت شهری در پیرامون آن می‌کنند و این اتفاق زندگی خرچنگ آرام و پیر داستان را دستخوش تغییراتی می‌کند.

    در داستان «افسانه‌ی خرچنگ-فانوس» با موجودی رو به رو هستیم که در نگاه اول شاید به نظر برسد که با الهام از «کتولو» و وحشت کیهانی اچ. پی. لاوکرفت، نویسنده و وحشت پرداز شهیر آمریکایی، خلق شده اما حقیقت آن است که اولا شخصیت خرچنگ-فانوس بیشتر به شخصیت‌های افسانه‌های دریانوردان شباهت دارد و دوما در طول انیمیشن نه موجودی خبیث و ترسناک به تصویر کشیده می‌شود و نه با ذهنیتی مشابه تصویر سازی شده است. در «افسانه‌ی خرچنگ-فانوس» دو قطب داستانی حضور دارند؛ در یک دست خرچنگ-فانوس که نماد طبیعت است قرار دارد که کار خودش را می‌کند و گاها بی رحم اما در ذات آرام و مشغول برقراری توازن دنیا است و در دست دیگر انسان‌ها هستند که می‌خواهند همه چیز و همه جا را به تصاحب خود در بیاورند و هر کجای طبیعت که پا می‌گذارند، چیزی جز خرابی بر جای نمی‌گذارند. مفهوم اصلی نهفته در داستان این انیمیشن تلخ اما واقعیتی غیرقابل انکار است؛ انسان از سر زیاده خواهی و نادانی خود در حال ضربه زدن به طبیعت است، بی آنکه بداند زوال طبیعت به معنای سقوط خود انسان است و در نهایت طبیعت درست مثل ققنوس افسانه‌ای از میان خاکستر‌های خود بلند خواهد شد و این انسان است که فرصت حیات را از دست خواهد داد. داستان در کنار معنا و پیامی که در آستین خود پنهان کرده، از عنصر جذابیت هم برخوردار است. در هر لحظه از «افسانه‌ی خرچنگ-فانوس» اتفاقی در حال رخ دادن است و ثانیه‌ای در این ۶ دقیقه وجود ندارد که حوصله‌ی شما را سر ببرد یا به شما فرصت سر تکان دادن بدهد.

    the legend of the crabe phare

    دنیای نیمه فانتزی مد نظر تیم کارگردانی «افسانه‌ی خرچنگ-فانوس» به خوبی در سبک طراحی انیمیشن آن به تصویر کشیده شده است؛ «افسانه‌ی خرچنگ-فانوس» در هر جا که نیاز می‌بیند و می‌خواهد پر از جزئیات است و در هر جا که می‌خواهد ساده‌تر تصویر نمایی می‌کند. برای مثال، شخصیت خرچنگ-فانوس با جزئیاتی بسیار زیاد طراحی شده، در حالی که انسان‌ها به صورت مجموعه‌ای از مکعب‌های کوچک به تصویر کشیده شده‌اند که این به دلیل آن است که سازندگان قصد داشته‌اند به مخاطب بفهمانند تمرکز اصلی داستان روی شخصیت خرچنگ-فانوس است و تمامی انسان‌های حاضر در انیمیشن به عنوان یک شخصیت در داستان حضور دارند. نورپردازیِ کار بسیار حرفه‌ای انجام شده و بواسطه‌ی آن دست تیم سازنده در فضاسازی بسیار باز گذاشته شده است. یکی از مسائلی که حین تماشای این اثر نظر من را به خود جلب کرد، به تصویر کشیدن بسیار خوب دنیای زیر آب بود. با وجود اینکه دنیای زیر آبی که در «افسانه‌ی خرچنگ-فانوس» می‌بینیم واقع گرایانه نیست، اما به دلیل طراحی بسیار خوب و فضاسازی باور پذیر به وسیله‌ی نور پردازی و صداگذاری صحیح و به جا، تمام صحنه‌هایی که دوربین به سراغ خرچنگ-فانوس می‌رود به بیننده احساس زیر آب بودن می‌دهند و ما صرفا با یک تصویر کمی تا قسمتی تار که یک سری امواج و لرزش‌ها در آن به چشم می‌خورد رو به رو نیستیم.

    فضاسازی و طراحی خوب انیمیشن، حس زیر آب بودن را به خوبی به مخاطب القا می‌کند

    «افسانه‌ی خرچنگ-فانوس» با جملاتی با صدای اندی دوپون شروع می‌شود. او چندین جمله‌ی حماسی را با لهجه‌ی غلیظ فرانسوی در وصف این هیولای سهمگین دریایی می‌گوید و به نیمچه تلاش‌های نافرجام این انیمیشن برای خندان مخاطب می‌پیوندد. با وجود اینکه «افسانه‌ی خرچنگ-فانوس» به طوری کلی درگیر کلیشه‌های متداول آثار کوتاه غیر حرفه‌ای نیست، اما کماکان در این اثر شاهد استفاده از قطعه‌های موسیقی هستیم که در اغلب اوقات زیادی بلند هستند و با صحنه‌های مختلف انیمیشن (برای مثال زمانی که خرچنگ شروع به احساس ناتوانی در بدنش می‌کند) هم خوانی چندانی ندارند. قطعه‌های ساخته شده برای این اثر توسط ولنتین لافورت ابدا قطعه‌های بدی نیستند، اما شاید جز سکانس ابتدای انیمیشن و بخش‌هایی از پایان آن، بهترین گزینه برای حس معلق در «افسانه‌ی خرچنگ-فانوس» نیستند و حتی خوشنودی و حال و هوای آرام فانوس-خرچنگ یا دنیای شلوغ و پر رفت و آمد انسان‌ها می‌توانست بهتر از این با تار و پود تصویر آمیخته شود.

    the legend of the crabe phare

    انیمیشن «افسانه‌ی خرچنگ-فانوس» روایتی هوشمندانه است از داستانی که به خوبی به رشته‌ی تحریر درآمده و در عین سرگرم و دلگرم کننده بودند، از معنا و مفهوم تهی نیست.

    منبع:زومجی.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : معرفی,انیمیشن,کوتاه,The,Legend,of,the,Crabe,Phare,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 290 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 16:20

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,در,کار,میکنم,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 259 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 0:49

عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

  • عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    امروز نوبت عکس نوشته دخترونه فانتزی است، خاص ترین عکس هاي فانتزی دخترانه رابه شما ارائه می‌دهیم و در بین عکسها نیز متن هاي خاص دخترانه را مرور میکنیم، شما می‌توانید از این عکس نوشته هاي فانتزی برای تصویر پروفایل و یا پست هاي اینستاگرامی خودتان استفاده کنید. در ادامه همراه با پارس ناز باشید.

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس پروفایل فانتزی خفن و جذاب دخترونه

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 1398

    عقل و دل روزی ز هم دلخور شدند هر دو از احساس نفرت پر شدند

    دل به چشمان کسی وابسته بود عقل از این بچه بازی خسته بود حرف حق با عقل بود اما چه سود

    پیش دل حقانیت مطرح نبود دل به فکر چشم مشکی فام بود

    عقل آگاه از خیال خام بود عقل با او منطقی رفتار کرد هرچه دل اصرار, عقل انکار کرد

    کشمکش ها بینشان شد بیشتر اختلافی بیشتر از پیشتر عاقبت عقل از سر عاشق پرید

    بعد ازآن چشمان مشکی را ندید تا بخود آمد بیابانگرد بود خنده بر لب از غم این درد بود.

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته هاي دخترونه خاص

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس پروفایل دخترونه فانتزی

    منتظر نباش که شبی بشنوی،از این دلبستگی هاي ساده دل بدیده ام 

    که روسری تو را، در آن جامه دان  قدیمی جا گذاشته ام

    یا در آسمان، به ستاره ي دیگری درود کرده ام

    توقعی از تو ندارم اگر دوست نداری،در همان دامنه دور ِ دریا بمان

    هر جور تو اسانی بی بی باران

    همین سوسوی تو ازآن سوی پرده دوری،برای روشن کردن اتاق تنهائیم کافی ست

    من که این جا کاری نمیکنم! فقط, گهگاه گمان آمدن ِ تو را در دفترم ثبت میکنم

    همین! اینکار هم که نور نمی‌خواهد! میدانم که مثل همیشه،به این حرف هاي من می‌خندی

    با چال هاي مهربان گونه ات حالا،هنوز هم وقتی به آن روزهای زلالمان نزدیک می‌شوم،باران می‌آید

    صدای باران را می شنوي؟

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه جدید

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عمیق کهنه و بزرگ تنهایی ام را نمی گویم** زخم را هم نه؛ حرف از دوست داشتن توست و قلبی که تا زیر گردنم بالا آمده و جای سمت چپ میان سینه ام بود اگر دوست داشتن تو پیش از این بارها مرا کشته بود

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    آغوشت میتواند

    قشنگتریڹ سرخط خبرها باشد

    وقتی تـو می تواني

    قشنگ تریڹ تیتر زندگی مڹ باشی

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    مهربان که باشی

    روزت زیباست

    آسمانت رنگ دیگری دارد

    روزت رویایی ست

    دنیایت عاشقانه میشود 

    مهربان باش

    مهـربانی رسم

    قشنگ دلهای پاک است

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    تو همان ضبط فیلم سینمایی عاشقانه اي

    صدایت 

    نور خورشید بر روی موهایت

    تصویرم در انعکاس چشمهایت

    *و حرکت *

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    بیشترین افسوس زندگی ام رازمانی خوردم که فهمیدم

    آدم ها خیلی ها را دوست دارند

    اما فقط عاشق یک‌ نفر می‌شوند

    تو برای من همان یک نفر بودی

    –و من برای تو یکی ازآن خیلی ها–

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    نگه داشتن یک زن بلد بودن می‌‌ خواهد

    یک زن از تمام مردانگی یک مرد هیچ نمیخواهد

    جز یک خیال آسان

    که همانگونه که هست

    *بی‌ هیچ توقع و پنهان کاری دوستش بداری*

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    سال ها گذشت و هی گفتیم فردا روز دیگریست

    روزها یمان گذشت و هیچکس، هیچکس را نفهمید

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    سخن عشق تو بی آن که برآید به زبانم

    رنگ رخساره خبر می‌ دهد از حال نهانم

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    تو به تحریک فلک فتنه ي دوران منی

    من به تصدیق نظر محو تماشای توام

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه باحال

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس فانتزی دختر برای پروفایل 2019

    هر چه بجز خيال او

    قصد حريم دل كند

    در نگشايمش به رو

    از در دل برانم اش

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن هاي خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکس نوشته دخترونه فانتزی 2019 + متن های خاص دخترونه |عکس پروفایل دخترانه زیبا

    عکسهای فانتزی دخترانه

    وقتی دلم برای تو بی تاب میشود

    چشمم برای دیدنت مشتاق میشود

    آن قدر خجالت مي کشم که عشقم به تو

    پشت ردیف و قافیه پنهان می‌شود

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : عکس,نوشته,دخترونه,فانتزی,2019,متن,های,خاص,دخترونه,عکس,پروفایل,دخترانه,زیبا, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 262 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:42

نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع سرامیک

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع سرامیک

    دید کلی :

    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع سرامیک

    توضیحات کامل :
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع سرامیک

    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع شیمیایی
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع غذایی
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع نساجی
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع پزشکی
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیری
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار ابتدایی
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار استثنایی
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیر ورزش
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مشاوره
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع هنر
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی توان بخشی
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیرشیمی
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع شیمیایی
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع سرامیک
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش با جواب
    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش با پاسخنامه
    نمونه سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : نمونه,سوالات,آزمون,استخدامی,اموزش,و,پرورش,تفکیک,رسته,شغلی,صنایع,سرامیک, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 244 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 15:16

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود



آپلود عکس 


 

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 20:05

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : لوازم,ارایشی,بصورت,عمده,با,کیفیت,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان و عمده, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 312 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 20:14

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 267 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 20:37

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

مهربانی...
ما را در سایت مهربانی دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : کاووسی فر fsttudentt بازدید : 228 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 20:37

لینک دوستان

خبرنامه